Mārketinga stratēģija
Kā Razzhigaev & Company izstrādā mārketinga stratēģiju mazajam un vidējam biznesam:
Kāpēc tas ir svarīgi?
Mārketinga stratēģija ir jūsu kompānijas mārketinga aktivitāšu pamatakmens. Visām aktivitātēm mārketinga, reklāmas, sabiedrisko attiecību un pārdošanas jomā ir jādarbojas vienā virzienā, tas nozīmē – saskaņā ar esošo stratēģiju, neizraisot pretrunas. Tieši tāda veida aktivitātes panāk stratēģijas realizēšanos praksē, ieviešot to dzīvē.
Ja salīdzina mārketinga stratēģiju ar koka stumbru, tad reklāma, sabiedriskās attiecības, drukātie materiāli, pārdošanas vietas, tirdzniecības pārstāvji u.c. – šī koka zari. Bet koka augļi – pārdošanas apjomu pieaugums. Tāpēc mārketinga stratēģija būs maksimāli iedarbīga tikai tādā gadījumā, ja visi taktiskie soļi tiks izdarīti secīgi.
Ko tas jums dod?
Mārketinga stratēģija sniedz jums pilnīgu izpratni par to, kāpēc jūsu kompānijai ir izdevīgāk pārdot tieši tādā veidā nevis savādāk. Ar ko jūs atšķiraties. Kāds ir tas potenciālais pircējs, kurš ir izdevīgs tieši jums. Kādas ir viņa vajadzības un par ko viņš ir gatavs maksāt. Kā viņam ir jāpiedāvā, lai pārdotu. Kādā veidā ir jāsagatavo piedāvājums, un kā tas ir jānovada līdz patērētājam, lai viņš nopirktu to, ko jūs piedāvājat.
Ledusskapi var pārdot tāpēc, ka tas ir: lēts, liels, pelēkā krāsā, patērē maz elektrības, trīsdurvju, vācu ražojuma, haitek stilā utt. Bet, ja jūs iepriekš nezinājāt, ka turpmākos 3 gadus patērētājus interesēs ledusskapji, kas ražoti no ekoloģiskiem materiāliem, tad esat tirgojuši tāpat kā to darīja visi citi, un neesat pārdevuši tik daudz, cik būtu varējuši. Nav tik svarīgi KO pārdot. Galvenais – KĀ jūs to darāt.
Kā tas jādara?
Tas KĀ jums tas jādara būs aprakstīts mārketinga stratēģijā. Tā ir sava veida atskaite ar vairākām nodaļām. Tās saturs ir atkarīgs no konkrētajiem uzdevumiem, kurus sev ir izvirzījusi jūsu kompānija. Tāpēc visas nākotnes mārketinga stratēģijas sastāvdaļas, bet galvenais – vēlamie pārdošanas rezultāti, tiek individuāli apspriesti ar jūsu kompānijas (mārketinga, pārdošanas) pārstāvi un vadību - atbildīgo par finanšu jautājumiem.
Neviens labāk par jums nepārzina jūsu biznesu. Mūsu kompānija nav jūsu biznesa eksperts. Razzhigaev & Company nodarbojas ar mārketinga stratēģiju izstrādi, kuru galvenais mērķis – palielināt pārdošanas apjomus. Un apmaksa par mūsu sniegtajiem pakalpojumiem ir tieši atkarīga no sasniegtā rezultāta.
Abas puses ir ieinteresētas panākumos un mūsu sadarbība – ceļš ar divvirzienu kustību. Abpusēja informācijas, pieredzes un ideju apmaiņa ir nepieciešama, lai varētu labāk saprast jūsu biznesa specifiku, kas savukārt palīdzēs palielināt pārdošanas rādītājus.
Ar ko sākt?
Papildus jautājumus par to, kā tieši mēs varam jums palīdzēt, darba termiņiem, finansiālajiem nosacījumiem, mūsu pieredzi mārketingā, mūsu klientiem un to sasniegtajiem rezultātiem, jūs varat noskaidrot, kontaktējoties ar mums.
|