Mārketinga stratēģija
Mūsdienās ir par maz tikai ar to, ka jums ir labs produkts. Svarīgi ir pareizi to virzīt tirgū. Pareizi izveidota un realizēta mārketinga stratēģija sniedz konkrētu rezultātu – pārdošanas apjomu pieaugumu.
Tāpēc mūsu darbam ir tikai viens novērtējums – jūsu biznesa pārdošanas apjomu pieaugums. Mēs esam orientēti uz rezultāta sasniegšanu un maksa par mūsu pakalpojumu ir tieši atkarīga no mūsu sasniegtā rezultāta.
Reklāmas biznesā finansiālu atbildību par darba rezultātu uzņemas retais. Visbiežāk mārketinga aģentūru honorārs ir atkarīgs no klientam veltīto stundu skaita, bet nevis no aģentūras darba rezultātiem. Mums tas šķiet nepareizi.
Mūsu pakalpojuma maksa ir aprēķināta pēc formulas: pakalpojuma pašizmaksa + prēmija, kas ir atkarīga no sasniegtā rezultāta.
Mūsu izstrādātā un realizētā mārketinga stratēģija palīdzēs jūsu biznesam palielināt pārdošanas apjomus. Mūsu klienti ir sasnieguši pārdošanas apjoma pieaugumu 1.5-2 reizes. Savukārt, ROMI (mārketinga investīciju atgriešana) sastāda 50-150%.
Mārketinga stratēģija ietver:
- mērķauditorijas noteikšanas;
- unikāla pārdošanas piedāvājuma radīšanas un pozicionēšanas;
- optimāla produkta virzīšanas veida un vietas izvēles.
Kā Razzhigaev & Company izstrādā mārketinga stratēģiju mazajam un vidējam biznesam:
|